تلفن : 6-93 00 77 33 061
العربية العربية English English فارسی فارسی
پیام تسلیت مدیر عامل بیمارستان آپادانا به مناسبت فرارسیدن ماه محرم الحرام

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۵/۰۷/۱۴


دکتر فرامرز بهشتی فر در  پیامی فرارسیدن ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را تسلیت گفت

متن پیام  مدیر عامل بیمارستان آپادانا بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر فداکاری بزرگ حسین‌ بن‌ علی علیه‌السلام نمی‌ بود که این فداکاری، وجدان تاریخ را به کلی متوجه و بیدار کرد در همان قرن اول یا نیمه‌ی قرن دوم هجری، بساط اسلام به کلی برچیده می‌شد.

محرم در فرهنگ اسلامی یک تاریخ زنده است، اما نه تاریخ روزمره و عادی زندگی بلکه یک تحول عمیق و انقلاب تاریخ ساز است و سرفصل شروع حماسه های عاشورایی محسوب می شود.

امام حسین (ع) به حق ، پرچمدار راستین اسلام ناب محمدی است که نشان داد انسان حقیقی هیچ گاه در برابر ظلم و ستم سر خم نخواهد کرد؛ والامقامی از خاندان اهل بیت (ع) که برای پیکار در برابر یزیدیان لحظه ای درنگ نکرد و جهانیان را به حیرت واداشت.

گویی این ماه جز حسین و کربلا هیچ ندارد.  اینک ماه محرم، ماه اشک و خون، ماه جانبازی عاشقان راه حق آمد و چشم ها در غم هجران سومین پیشوای عالم گریان است و دل ها غمناک ترین غم عالم را تاب می آورند. شیعیان عزادار هجرت امام مظلوم خویش هستند و در فراقش می گریند.

فرارسیدن این ماه عزیز را به عزادار حقیقی این ایام حضرت امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) ، تمام مسلمین جهان و همچنین جامعه درمانی و پزشکی و همچنین کارکنان محترم بیمارستان آپادانا  تسلیت عرض می نمایم .


دکتر فرامرز بهشتی فر

مدیر عامل بیمارستان فوق تخصصی آپادانا


fuck

نشریات الکترونیک

fuck

مقالات عمومی و تخصصی

fuck

تورمجازی و گالری تصاویر

fuck

پزشکان و متخصصان مجموعه آپادانا